piątek, 1 sierpnia 2014

Organizacja, od czego by tu zacząć ?

Witam, drugi dzień i jakoś udało mi się napisać kolejnego posta :) Dziś chciałabym się z Wami podzielić czymś o czym od jakiegoś czasu myślę a mianowicie o organizacji życia. Zawsze wydawało mi się, że jestem dość zorganizowaną osobą dopóki mój Pan Mąż powiedział mi, że mam burdel wszędzie, niczego nie da się znaleźć i nic nie leży na swoim miejscu, oburzyłam się oczywiście bo jak to przecież mam miliony pudełeczek, każde podpisane i przecież wszystko tam jest, ale po chwili zastanowienia stwierdzam, że P.M. miał rację bo co z tego, że mama te pudełeczka skoro jak coś z nich wyjmę to najczęściej nie wraca już to do owego pudełeczka tylko wala się gdzieś w szufladach lub innych szafkach. Tak więc postanowiłam wszystko zmienić, aby żyło się lepiej i mnie i mojemu P.M. Ale jak to chyba każdy zastanawiałam się jak ogarnąć ten " burdel", od czego by tu zacząć. Zaczęłam szukać blogów o organizacji, po obejrzeniu naprawdę wielu znalazłam kilka naprawdę świetnych cacuszek i oto właśnie pojawił się mój kolejny post właśnie o tym.




Nie przedłużając przedstawiam Wam kilka super pomysłów na początek organizacji.

Akcja Organizator:

1. Pierwszy,  mój faworyt, podziwiam cierpliwość autorki przy jego tworzeniu i w imieniu pewnie wielu osób dziękuje za niego:) 
źródło:projekt życie


2. Drugi też niczego sobie dlatego też pojawia się w moim wykazie, fajne różne listy filmów, książek, przydatne strony, warto zajrzeć.


źródło: Potworny Organizer


3. Kolejny fajny organizer zdecydowanie mogę Go Wam polecić, jednak ze względu na to,że Autorka nie chcę aby kopiować jej zdjęcia przesyłam Wam link do Tej strony i naprawdę polecam zajrzyjcie tam, warto:


4. Następny organizer jest w języku angielskim, co prawda ja w takich nie gustuję, ale ten jest wart uwagi, oceńcie sami :)

źródło: Po Angielsku

5. I jeszcze jeden genialny organizer angielski , zobaczcie sami ;)

źródło: Organizer Rodzinny

6. Na dokładkę super organizer ślubny, co prawda mi już się nie przyda ponieważ od 10 maja jestem szczęśliwą mężatka, ale trochę żałuje, że nie znalazłam go wcześniej naprawdę by się przydał, dlatego umieszczam go na pewno komuś pomoże przetrwać ten czas przygotowań do ślubu i pamiętać o wszystkim. Polecam 

źródło: organizer ślubny


Podsumowując nie trzeba wydawać majątku na świetne kalendarze i organizery, można je po prostu znaleźć na stronach powyżej i jeszcze wielu innych i dzięki ciężkiej pracy nad ich stworzeniem Autorów, możemy się cieszyć praktycznymi plenerami, albo inspirując się na nich stworzyć swoje własne i w ten sposób zacząć organizować sobie życie.


P.S. Serdecznie polecam obejrzenie powyższych blogów, inspirujące i takie jak ja właśnie lubię :):)





  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz