czwartek, 31 lipca 2014

Grusiowy Domek Rusza :):)

Witam, chociaż pierwsza próba prowadzenia bloga okazała się wielką klapą, tym razem mam więcej zapału, ociupinkę więcej czasu oraz co najważniejsze głowę pełną pomysłów, inspiracji, którymi chciałabym się podzielić :) Kto wie może tym razem mi się uda :)





W pierwszym poście chciałabym z Wami się podzielić moimi ostatnimi odkryciami , oto i one:

Muzyka: 



To Mamadou Diouf - Gaal Bi,

Piosenkę tą wyczaiłam oglądając Wojciecha Cejrowskiego i leciała one przez kilka odcinków, nie potrafiłam się jej oprzeć i teraz słucham jej ciągle. Relaksuje tak niewiarygodnie, że człowiek tylko marzy o tym, żeby położyć się na hamaczku z zimnym napojem w dłoni i patrzeć na chmury :)


Film:



Ten film obejrzałam niedawno w całości chyba po raz pierwszy i naprawdę dał mi wiele pozytywnej energii i inspiracji do działania. Dlatego też polecam Go wszystkim, lekki, przyjemny i motywujący:)

Strona internetowa :


stylowi.pl - strona na  którą zaglądam najczęściej, polecam motywuje chyba w każdej dziedzinie życia:)



          Jutro postaram się na kolejne propozycje ciekawszego, przyjemniejszego życia. Zapraszam, może kiedyś ja kogoś tak zmotywuje swoimi wpisami, tak jak mnie powyższe zainspirowały do wzięcia się za siebie biorąc pod uwagę każdy aspekt życia, ale o tym innym razem




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz