poniedziałek, 4 sierpnia 2014

" Pracowity" Poniedziałek

Poniedziałek, pewnie "ulubiony" dzień większości ludzi. Pierwszy dzień tygodnia, najczęściej to dzień w którym coś zaczynamy- dietę, urlop, nową pracę, porządki w domu i inne postanowienia. Nie wiem jak Wy , ale ja w ten dzień najczęściej wcale nie mam siły na nowe zaczynanie i wszystkie postanowienia wędrują na następny pierwszy dzień, na następny poniedziałek :( Dziś tez poniedziałek i mimo, że nie musiałam iść do pracy to i tak poniedziałek dał mi się we znaki pomimo, że niewiele dziś zrobiłam. Zastanawiałam się jakby tu zmotywować się do ruchu do zrobienia czegokolwiek więcej. Dlatego też dziś kilka motywujących rzeczy na "niepracowity" Poniedziałek ;)






Na takie chwile na pewno przyda się kilka mocno motywujących tekstów, takie wydrukowane w ramce najfajniejsze, pięknie oddają swój przekaz:








źródła: wszystkie powyższe: stylowi.pl

I jeszcze coś przy czym nie można się nie uśmiechnąć



Na koniec jeszcze przydałaby się jakaś melodia, która karze podnieść dupcie i wreszcie coś zrobić:) 
Ostatnio moja przyjaciółka pokazała mi jedną, która zdecydowanie się do tego nadaje.  Posłuchajcie: :)





Ja sobie posłucham i ruszam dalej w bój z tym moim remontem, może kiedyś go skończę:) Na pewno się z Wami podzielę naszymi osiągnięciami, ale na to niestety musimy jeszcze Wszyscy poczekać ;)



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz