sobota, 2 sierpnia 2014

Porządkowa Sobota

Dziś Sobota, nie wiem jak u Was , ale u mnie to dzień zakupów i sprzątania. Ponieważ w tym dniu wszyscy jesteśmy w domu bo nie pracujemy w weekendy to dobry czas na ogarnianie zaległości w domu. Co prawda na razie zdecydowanie nie jestem Perfekcyjną Panią Domu, ale w aktualnym stanie gdy mamy remont to chyba nie byłoby w ogóle możliwe i pewnie w takich warunkach to te najbardziej znane Perfekcyjne Panie Domu nie dałyby rady. Wszystko leży wszędzie i jak tu dbać o porządek? Ale mimo tych moich "remontowych wojen" polecam kilka świetnych środków, których ja używam do sprzątania, pewnie jak je pokaże to zaraz ,ktoś osądzi mnie,że to sama chemia, że niezdrowe, ale ja nie mając zbyt wiele czasu nie jestem w stanie czekać pół godziny aż ocet zacznie działać a potem następne pół żeby to wyszorować, wiem próbowałam, może to nie jest zbyt dobre ale wole w pięć minut spryskać wannę a potem jak babeczki w reklamach jednym szerokim ruchem szmatki zetrzeć wszystko, przy tym widzieć jak cudnie błyszczy czysta powierzchnia ;) Dlatego właśnie po wielu próbach i testach, przeróżnych produktów oto moi faworyci :)
źródło:http://joemonster.org/


1. Środek do mycia dosłownie wszystkiego
źródło: biedronka.pl



Płyn niewiarygodny, usuwa wszystko :) po pierwszym moim użyciu Go nie mogłam uwierzyć, że coś tak działa od tamtej pory jestem mu wierna i jestem bardzo zadowolona, oszczędzam czas i pieniądze bo kosztuje naprawdę niewiele.

2. Numer dwa to płyn do kibelka ;) przetestowałam dużo i z lepszym lub gorszym skutkiem działały. Ale udało mi się raz w Biedronce trafić na promocje tego Domestosa  i muszę przyznać, że warto było Go kupić. Wydajny, działa świetnie, kibelek jak nowy, jedyny minus to cena ćut za drogo, ale nawet za takie pieniążki warto Go kupić i oszczędzić sobie stresu i szorowania, zwłaszcza w tak szczególnym miejscu ;)
źródło: Domestos

3. Teraz coś dziwnego ale niedawno przeze mnie odkrytego to kolejna rzecz z Biedry czyli chusteczki nawilżane, ale nie stosowane normalnie ;) Ja ich używam do wycierania kurzów w łazience i nie tylko, świetnie sprawdzają się do wycierania wszystkich ciężko dostępnych miejsc bo są cienkie. A do tego ładnie pachną. Ja osobiście preferuje te w trójpaku za 9,99. Przystępna cena.

źródło : chusteczki nawilżane

 4. Ostatnia rzecz na dziś to pianka do golenia męska, wszystko jedno jaka, każda się nadaje. Smarujemy taką lustro w łazience i przez jakiś czas mamy spokój, nie paruje ;) 



Ponieważ wspomniałam wcześniej, że mamy remont to pomyślałam, że to dobry moment, żeby podzielić się z Wami jedną z moich ulubionych gazet a mianowicie " Sens". Gdy zaczynaliśmy remont właśnie w tej gazecie ukazał się artykuł o "Tapetowych wojnach", tak jakby wiedzieli co właśnie jest mi potrzebne, za to lubię tą gazetę, co miesiąc jest coś takiego co jakby było kierowane specjalnie do mnie;) Ciekawe czy ktoś inny też tak ma :)



Gazeta świetna :):) Polecam :):






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz