środa, 20 sierpnia 2014

Must Have ;)

Tak Właśnie witam was po kolejnej przerwie ;) Może to zabrzmi jak wymówka, ale przyjechały moje Siostry ze Szwagrami na 55 rocznicę ślubu moich Dziadków i jakoś nie miałam głowy aby coś dla Was napisać. Ale dziś biorę się za siebie i formuje mój kolejny post :) Tym razem pragnę podzielić się z Wami tym co bardzo chciałabym mieć, czyli tzw. Must Have ;)






Pierwsze na mojej liście jak można się domyślić są rzeczy do mojego domku, aby dopełnić remontowane wnętrza, oto i przedstawiam kilka niezbędnych dodatków:

 Pierwsza rzecz na którą się czaje już jakiś czas to duży zegar na ścianę tylko nie bardzo mogę się zdecydować mam kilku faworytów oto i oni:
źródło: zegar

źródło: zegar
źródło: zegar
A Wy który byście wybrali? Ja nie potrafię się zdecydować.

Kolejna rzecz to oczywiście kocyk  i kolejny problem na jaki się zdecydować?

źródło: koc

źródło: koc

źródło: koc

No i następna rzecz poduszeczki, nie wyobrażam sobie przytulnego domku bez mnóstwa cudownych podusi ;) To kilka moich ulubieńców:

źródło: podusie
Polecam odwiedzić powyższy blog tam znajdziecie więcej świetnych poduszek i adresy gdzie można je kupić :) Polecam :)

źródło: podusie

źródło: stylowi.pl


A co by nie tak tylko monotematycznie o remoncie i rzeczach do domku to teraz kilka moich własnych must have ;)

Już od dłuższego czasu mażą mi się i stwierdziłam, że oto właśnie nadszedł ten czas kiedy muszę je mieć a zbliżające się moje urodziny sprzyjają spełnianiu choć niewielkich marzeń takich jak kupno ich :)

źródło: rolki

A dodatkowo napotkana informacja co można zyskać dzięki rolkom tym bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że warto je sobie kupić, zobaczcie sami:

źródło: stylowi.pl


Na dzisiaj tyle, liczę , że za jakiś czas będę mogła pochwalić się Wam przynajmniej częścią moich spełnionych must have ;)







3 komentarze:

  1. Uwielbiam! Kocham! wszystko mi się podoba...jestem tak samo zafiksowana na taki klimat jak Grusia ;) ps.wczoraj oglądałam dokładnie ten sam zegar i poduszki, nie wiem jak to jest możliwe,że dokładnie oglądamy te same strony i podoba nam się dokładnie to samo Ba! nawet w tym samym czasie :D..Przyjaciółki tak mają?;) buziakiiii Grusiu :******

    OdpowiedzUsuń
  2. Eej..nie mówcie, że się do Was nie nadaję.. :( bo ja lubie inny klimat.. chociaz poduszki te wełniane z guzikami i kocyk to moja bajka.nawet były już wstepne rozmowy z teścióweczka, żeby mi takie zrobiła :) guziczki,guziczki! Ja wszystkie was guziczki! ; D bez guzików nie miałyby takiego uroku. . A i tak pomyślałam, że u Was fajnie by wyglądał ten bialy zegar na tej pieknej ciemnej ścianie. :) Pojezdzilabym z Toba na wrotkach, bo na rolkavh bym sie wywalila po po pierwszym metrze:) ale ciezko dostac wrotki.. buziaki :* :) Kruuffka ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tatianko możesz mieć nawet różowe włosy pod pachami i tatuaż na czole..klimat wspólny mamy i tak! To jest poza ramami designu wszelakiego :********** ps. Racje mówisz,na tej ciemnej ścianie to biały zegar byłby idealny,ale z kolei na jasnej- ten czarny zależy gdzie Grusia planuje zawiesić zegar ...gdzie tak pięknie ma być odmierzany wspólny czas ;)..Grusia może też pomalować na inny kolor tak jak lampy ze złotym środkiem:) Grusia żądamy zdjęcia jak tylko zawiśnie... A.:*

    OdpowiedzUsuń