wtorek, 26 sierpnia 2014

Dietetyczne Serducha Grusi :)

Dzisiaj pierwszy post kulinarny :) Strasznie się z Niego cieszę bo nie przypuszczałam, że mi się uda ;) Jednak się udało i tak oto przedstawiam Wam moje dokonania:)


DIETETYCZNE SERDUCHA GRUSI



1. Na początek przygotowujemy sobie wszystkie produkty i będą to:

2 jajeczka
garść otrębów owsianych ;)
łyżeczka kakao 
kilka kropel olejku zapachowego 
słodzik lub cukier jeśli mają nie być tak bardzo dietetyczne
garść żurawiny



2. Następnie wszystko jak leci wkładamy do kubeczka





3.Wszystko mieszamy dokładnie



4. Wylewamy do gofrownicy albo wkładamy do mikrofali na 4 minutki i gotowe

5. Wykładamy ładnie na talerzyk


6. Możemy posypać cukrem pudrem i nareszcie zajadamy



Powiedzcie jak smakowało ? Mile widziane komentarze i uwagi ;) Czy udał mi się mój pierwszy kulinarny post jak uważacie??







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz