czwartek, 21 sierpnia 2014

Każda chwila to szansa, aby wszystko zmienić.

Tytuł posta przypomniał mi trochę stare czasy, kiedy jako nastolatka miałam na ścianie między milionem zdjęć i przeróżnych rzeczy plakat z filmu "8 mila" mimo, że nie specjalnie jestem fanką tego filmu ani też Eminema to plakat zawisł na mojej ścianie, gdyż widniał na nim właśnie ten tekst " Każda chwila to szansa, aby wszystko zmienić". I dzisiaj właśnie o tego typu tekstach, które potrafią radykalnie zmienić nasze życie, właśnie takich tekstów teraz poszukuje, które potrafią dodać energii, dać motywację aby po prostu być szczęśliwym i robić wszystko aby ten stan utrzymywał się jak najdłużej :) Dziś teksty i piosenki , które potrafią wywołać ten stan, mam nadzieje, że i na Was tak działają :) Do dzieła:





Teksty:



źródło:tekst
źródło:tekst
źródło: tekst
źródło: tekst
I podsumowujący tekścik:
źródło:tekst



Muzyka:
Dziś przedstawiam Wam trochę muzyki hiszpańskiej, brazylijskiej, portugalskiej, ta muzyka zdecydowanie powoduje przyjemne uczucie ciepełka w brzuszku i pomnaża pozytywne myśli w główce :) 










Film: 
Zastanawiałam się czy polecać Wam dziś jakiś film, ale tak się mi przytrafiło, że poszłam do salonu i akurat leciał jakiś film. Okazało się, że własnie takiego filmu potrzebowałam, lekki , przyjemnie się ogląda i pokazuje, że wszystko jest możliwe jeśli człowiek bardzo się postara i oczywiście jeśli bardzo tego pragnie. Dlatego propozycja na dziś ode mnie to film :

"Żółte Cytrynki"

Źródło: http://www.szwecjadzisiaj.pl


1 komentarz: