środa, 3 września 2014

Przyjaźń - Rodzina, którą sam sobie wybierasz ;)


Na dzisiaj mam dla Was post trochę z innej beczki, chociaż jakby się głębiej zastanowić to czym byłoby przepiękne mieszkanie bez przyjaciół z którymi możesz się dzielić swoim domkiem ;) Dlatego tez dziś post o przyjaźni ze specjalna dedykacja dla Moich Przyjaciół ;););) Na ten post wpadłam myśląc o Mojej przyjaciółce, która obawiała się, że ktoś inny może zająć Jej miejsce w moim serduchu i że już nie będę chciała się z Nią spotykać ;) Niewiarygodne jest to, że w naszym wieku nadal możemy odczuwać takie obawy, zwłaszcza, że znamy się już wiele lat i przeżyłyśmy razem wiele wspaniałych ale także ciężkich i tragicznych chwil, nie wyobrażam sobie, że mogłoby kiedykolwiek tak być , że nie byłoby Ich w moim życiu. Aby uspokoić Przyjaciółkę pisze ten post gdyż musi wiedzieć, że choćby nie wiem co się działo i nawet gdybyśmy się kłóciły o cokolwiek to w moim serduchu wyryła się głęboko i już tam na pewno zostanie. Więc nie martwcie się bo Kocham Was A. i T.





Dla Was dziś ode mnie:
















I jeszcze piosenki dla Was :






I na koniec specjalnie :



Nie wiem jak Wy ale ja jestem straszną szczęściarą i trochę głupio mi tak się chwalić ale miałam ogromne szczęście w życiu i trafiłam na Wspaniałych Ludzi, którzy zawsze będą Moimi Przyjaciółmi :*:*:*:*




2 komentarze:

  1. :*******************************************************************************************

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Cie :* i Anie tez :) ;* i jak to nasi chlopcy stwierdzili.. do nas nikt sie nie wslizgnie.mozemy kogos polubic (lub nie) ;) ale nikogo nie wpuscimy dalej..z resztą..my juz mamy swoje sprawy, plany wspomnienia...przeciez nie bedziemy nikomu tlumaczyc od nowa co to jest "inkluz";) a w szcegolnosci niektorym..Anno;) dlatego mysle, ze nie masz sie co martwic:)

    OdpowiedzUsuń