piątek, 5 września 2014

Kobiecy niezbędnik - lustro ;)

Dziś kolejna dawka super pomysłów i must have w przytulnym kobiecym domku. Ja mieszkam z P.M. więc nie do końca mogę stworzyć sobie tak całkiem kobiece wnętrza, ale cząstkę kobiecej przytulności w naszym domu staram się przemycić. Co jak co ale w każdym domu gdzie mieszkają kobiety musi być duże lustro nie wyobrażam sobie na przykład, że gdy przyjeżdżają moje Siostry i wtedy w domu jest cztery kobiety szykując się na jakieś wyjście nie byłoby dużych luster. Dlatego też inspirując się takimi właśnie wydarzeniami w moim Grusiowym Domku przedstawiam takie cudne lustra, muszę Wam się przyznać, że każde z nich chciałabym mieć ;);) Dziś pokazuję również rzecz bez której nie wyobrażam sobie klimaciarskiego domku, większość ma pewnie gdzieś je zakopane na strychu albo w komórce gdzieś u babci, ja swoja wyszperałam właśnie na strychu, zwlekłam dawno temu na dół i już kilka razy przemalowywałam, mowa o skrzyniach ;););) Sami zobaczcie ;););););)  Zapraszam :)

Na drewnianej desce:) Wszystko co drewniane i surowe jak najbardziej tak :)




Drewno, drewno, drewno :)



Drewno w formie koła , pięknie.


A może lustro z okna? Proszę bardzo :)





Lustro może spełniać wiele funkcji, taka kobietą się najbardziej spodoba ;)



Jak nie drewno to może kolor ?


Albo biel ............






Może też być czerń..........


Zawsze w ostateczności można zrobić samemu i też jest super ;)

Spinacze rządzą ;)



Co kryje w sobie Skrzynia? ;) Przedstawiam tajemnicze skrzynie pełne skarbów :)

Na przód wystawiają się skrzynie robiące za stolik czy barek albo i to i to:) :





Stare drewniane z duszą :





Białe najbardziej kobiece :)



Wiklina też daje rade 


Jak można zauważyć ostatnio ciągnie mnie do folkowych rzeczy tak też i w tym wypadku , skrzynie folkowe proszę bardzo :







Po indyjsku bosko:




Na sam koniec patent, który bardzo mi się spodobał , skrzynia jako kominek dla tych którzy nie mogą zrobić sobie prawdziwego kominka, pomysł na dyszkę ;)





Dziś chyba porządna dawka inspiracji, ja pisząc posta i szukając propozycji naładowałam swoje twórcze akumulatorki i już nie mogę się doczekać, żeby zacząć coś robić:) Na razie walczymy z szafami ale nadejdzie ten czas kiedy będę mogła zaszaleć i zacząć tworzyć, przerabiać, szyć i malować. A Wy zainspirowałam Was troszkę ?




Ps. Dodatkowo odrobina prywaty, gdyż dziś są imieniny mojej Kochanej Młodszej Siostry, myślę, że nie obrazicie się jak tutaj złoże Jej życzenia: Szczęścia, miłości, wytrwałości, obrony ;) i tego wszystkiego czego pragnie, aby każde życzenie prędzej czy później się spełniło i aby żyło Jej się wspaniale :)

Kocham Cię Siostra :*:*:*:* Buziaki :*:*:*:* Bawcie się Dobrze

To Dla Ciebie od Nas , Mamy i od Twojego kota ;););) :


1 komentarz: