piątek, 3 października 2014

Zorganizowana Jesień ;)

Październik przyszedł i jesień już na dobre zadomowiła się u Nas, chłodny wiaterek przypomina, że lada chwila mroźna zima. Co roku raczej nie przepadałam za jesienią a już wręcz nienawidziłam zimy, ale w tym roku jakoś tak nastraja mnie pozytywnie, skłania do przemyśleń do rozważań nad sobą i wszystkim dookoła co i jak się dzieje w życiu. W tych moich rozważaniach zastanawiałam się nad organizacją życia dlatego też dziś dla Was trochę pomysłów jak ułatwić sobie codzienne czynności :)



Oto i kilka pomysłów w jaki sposób można planować zakupy, posiłki, ćwiczenia itp.. Tak naprawdę w taki sposób można organizować wszystko co tylko chcecie, mnie osobiście takie rozwiązania bardzo się podobają i na pewno któreś trafi do użytku w moim Grusiowym Domku ;););)

Zacznijmy od organizerów do powieszenia na ścianę ,  kilka pomysłów na pewno Wam się spodoba:
























Warto też zrobić sobie coś takiego, bo przecież każdy ma takie zagubione skarpetki :










Kolej na wciąż gubiące się klucze, jest kilka świetnych sposobów na zlikwidowanie tego problemu, poniżej kilka z nich ;)























Na koniec mam jeszcze odrobinkę pomysłów jak zapamiętać wszystkie urodziny rodziny ;););) Taki kalendarz powinien każdy mieć :):):)








Trochę dziś poszalałam i sporo się tego uzbierało, ale mam nadzieje, że dotrwaliście do końca i podobało Wam się :):) Ale jakoś długo dość nic nie pisałam więc chyba odrobinę tym przydługim postem zrekompensowałam swoje winy ;););)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz