piątek, 15 lipca 2016

Muzykogranie...

Hej, hej

Na samym począteczku dzisiaj dam Wam odrobinę moich nowych odkryć muzycznych. Pierwsza piosenka to idealny kawałek do jazdy autkiem z przyjaciółką ( albo z kim się chce ) na fulla i właśnie to moja przyjaciółka mi ją pokazała a ja teraz pokazuję Wam żebyście tez mogli się nią nacieszyć :):)


Kolejne moje ostatnie odkrycie to nowa cała płyta Juli Pietruchy ;) Jakoś nigdy nie przepadałam za Nią jako aktorką ale jak usłyszałam Jej piosenkę i Jej głos to normalnie nie mogłam uwierzyć, że tak genialnie śpiewa. Całkowicie zakochałam się w całej, calusieńkiej płycie.
Na zachętę daję jeden kawałek :


A jeżeli się komuś spodobało to tutaj cała płytka :):)


A na koniec jeszcze jedno zauroczenie kobiecym głosem, czyli muzyka hiszpańska w najlepszym wydaniu:


To jedna z wielu cudownych Jej piosenek, oczywiście polecam wszystkie :)

Mam nadzieje, że komuś przypadną do gustu moje muzyczne nowości :):)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz