piątek, 17 czerwca 2016

Co by tu na komunię ? ;)

Hej, hej :)

Co prawda już jakiś czas temu byłam na komunii u Bratanicy mojego M. ale jakoś dopiero teraz się zmobilizowałam żeby pokazać co wymyśliłam i wytworzyłam ;)

Zastanawiałam się długo co można by kupić takiej istotce żeby było kreatywne i nie standardowe a przy tym żeby się Jej spodobało i dało możliwości zabawy na dłuższy czas, po długich poszukiwaniach i braku pomysłów zadałam sobie pytanie co ja bym chciała dostać na komunię a ponieważ Mała M. też jest taką twórczą osóbką postanowiłam, że zafunduję jej wyposażenie prawdziwego artysty, więc dostała sztalugę, różne farby, pędzle, pastele, kredki i mnóstwo innych gadżetów ;) Mam wielką nadzieję , że długo będzie jej służyło to wszystko :) Oczywiście opakowanie tez w moim wykonaniu nie mogło być nudne i banalne więc postanowiłam sama trochę się pobawić i powstało coś takiego :):)





Oczywiście bukieciki też nie mogły odstawać od reszty więc powstały dwa jeden od nas drugi od mojej Teściowej :) Najfajniejsze wydały mi się takie z cukierków różowo-białe :) Oto właśnie i one:





Dodam tylko na koniec, że karteczka też mojego autorstwa :) Myślę, że wszystko się podobało i dało odrobinę radochy ;););)
PS. Wybaczcie za jakość zdjęć, ale były robione późnym wieczorem przy braku dobrego światła ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz