piątek, 28 sierpnia 2015

Gazeciarka :)

Hej

Kolejny piękny dzień, słonko świeci, aż chcę się robić cokolwiek :) Dzisiaj daje Wam pomysły na gazetniki, bo chyba każdy z Nas ma jakieś swoje gazetki, które kupuje stale. Ja już kiedyś pisałam, że mam dwie takie które kupuje co miesiąc, są to SENS i SHAPE :) Ja moich gazet mam już naprawdę sporo dlatego trzeba było wymyślić jakiś sposób na ładne przechowywanie ich tak żeby się za bardzo nie niszczyły i były pod ręką kiedy tylko chce sobie coś poczytać :) Ale na razie nie mam zdjęć moich gazeciarek dlatego pokazuje inne pomysły z sieci:


Zacznijmy od standardowych, najmodniejszych teraz drewnianych skrzynek i palet :)













Dobrym całkiem ładnym sposobem przechowywania gazet są napisy :)







Z materiału i rurek- proste i efektowne:







Wieszaki jak wielofunkcyjne przedmioty :)







I jeszcze kilka innych ciekawych pomysłów:















Źródła: www.stylowi.plwww.zszywka.plwww.pinterest.com



I jak Wam się podobają takie gazetniki, i wreszcie gazety nie szpecą tylko ozdabiają dom :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz