piątek, 26 września 2014

Mała cząstka Grusiowego Domku ;)

Dzisiaj przyszedł czas na kolejną odsłonę kawałeczka mojego domku , wiem wiem , że bardzo długo mi zeszło żeby pokazać coś nowego ale nareszcie jest :) Musze Wam powiedzieć, że to zasługa mojej młodszej Siostry, która oglądając mój blog stwierdziła, że za mało pokazuje rzeczy, które sama robię i za które nie płace praktycznie nic albo bardzo mało. Takie metamorfozy robię bardzo często ale jakoś do tej pory nie mogłam się zebrać żeby to pokazać, No ale już nie przedłużam i pisze co dziś mam dla Was :)

Na dziś przygotowałam coś co zrobiliśmy sami we dwoje ja z moim P.M. i muszę Wam powiedzieć, że bardzo się napracowaliśmy ale myślę, że każdy stwierdzi, że było warto ;););) Nam się podoba a raczej podobają bo są dwa :):) O czym mowa to karnisze, wiem co pewnie sobie pomyślicie, e tam co tam jakieś karnisze można kupić w pierwszym lepszym markecie budowlanym po co się męczyć i kombinować, ale zapewniam Was, że każdy kto wchodzi do naszego domku to najbardziej zwraca uwagę właśnie na te karnisze ;)





Na począteczek zdjęcia jak nasze karnisze wyglądały w pierwszej formie:) Udało nam się je uzyskać za darmo z komórki Teściowej :)





A teraz najważniejsze rezultaty :) 
Karnisz Salonowy









Teraz kolej na "Nocny Karnisz" czyli Karnisz Sypialniany ;)












Przepraszam Was za niektóre niewyraźne zdjęcia, ale nie jest łatwo zrobić zdjęcia karniszom przy dziennym świetle bo ich w ogóle nie widać, a wieczorem przy żarówkach nie chciałam robić, więc liczę na wyrozumiałość ;)

Tak na koniec trochę reklamy nie wiem czy to tak fajnie zabrzmi, ale jakby ktoś chciał cieszyć się w domku takimi oto karniszami to mój P.M. chętnie sprzeda parę sztuk ;););)

Na dziś to tyle trzymajcie się cieplutko i mam nadzieje, że spodobały się Wam nasze karnisze tak samo jak nam :):):) Mile widziane komentarze czy się podobają :):)







3 komentarze:

  1. Gosia, ale czad! Mówiłaś o karniszach ale nie mówiłaś,że to takie cudne! eh ah oh! To nie jest ładne to jest zaj.... :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli kiedyś dorobimy się własnego mieszkania to chętnie kupimy od was takie karnisze ;* - D+M ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Cudne fantastyczne Ekologiczne Ekonomiczne niebanalne nienachalne iiiii wogóle ;) :*** A :**************

    OdpowiedzUsuń